Fete de cartier

pagina fetelor de cartier care stiu ce vor

Monday

22

February 2016

425

COMMENTS

Dieta cu peste

Written by , Posted in blog

Daca vrei o dieta eficienta, alege dieta cu peste! Unul dintre cele mai sanatoase tipuri de carne il reprezinta carnea de peste. Contine acizi grasi, vitamine si minerale, Omega 3 si Omega 6 care contribuie la intarirea imunitatii organismului si la sustinerea memoriei. O dieta bazata in special pe peste te va ajuta sa slabesti datorita aportului caloric redus si iti va pastra nivelul energiei crescut pe parcursul intregii zile.

Apeland la “Dieta cu peste” vei slabi intre 2 si 4 kilograme intr-o saptamana. Dupa aceasta perioada este recomandata o pauza de inca o saptamana, dupa care dieta se poate relua.

Iata ce poti manca:

Luni:

Mic dejun: 1 avocado cu lamaie + o felie de paine integrala

Gustare: o para

Pranz: 250 grame macrou + legume fierte in abur + lamaie

Gustare: un baton din cereale integrale

Cina: 100 grame macrou la gratar/ fiert in abur + salata de cruditati (1 morcov mediu ras + telina)

Marti:

Mic dejun: salata de fructe din: 1/2 mar, 1/2 para, 1/2 portocala, 1/2 kiwi

Gustare: un baton din cereale integrale

Pranz: supa de peste, acrita cu suc de lamaie + 1 felie de paine integrala

Gustare: 1 iaurt slab (200 grame)

Cina: salata verde + 3 rosii cherry + ton

Miercuri:

Mic dejun: 50 grame somon afumat + 1 castravete + 1 felie paine integrala

Gustare: 1 mar

Pranz: 150 grame somon la gratar + broccoli + lamaie

Gustare: 50 grame afine/ mure

Cina: salata de sfecla rosie + morcov

Joi:

Mic dejun: un iaurt + cereale integrale

Gustare: o nuca

Pranz: 200 grame cod la gratar + fasole verde + lamaie

Gustare: un iaurt slab

Cina: salata verde + o conserva cu ton + lamaie

Vineri:

Mic dejun: kefir + 1 felie de paine integrala

Gustare: un baton cu cereale integrale

Pranz: supa crema de rosii + 150 grame macrou la gratar

Gustare: o para

Cina: 1 pastrav la cuptor + broccoli

Sambata:

Mic dejun: 1 ou + o rosie + 3 masline

Gustare: un morcov

Pranz: supa de peste + zeama de lamaie + o felie paine integrala

Gustare: un mar

Cina: 200 grame cod la gratar + salata de sfecla rosie

Duminica:

Mic dejun: o nuca + cereale integrale

Gustare: compot de visine/ mere/ piersici neindulcit

Pranz: 150 grame somon fiert in abur + legume mexicane (fierte!) + lamaie

Gustare: 1 iaurt slab

Cina: salata verde + o conserva de ton

salmon-774482_1920

Nu uita sa te hidratezi! Bea intre 8-10 pahare cu apa pe zi, la care poti adauga suc de lamaie. Rezultatul este garantat!

Sursa foto 1/2: Pixabay.com

425 Comments

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close