Fete de cartier

pagina fetelor de cartier care stiu ce vor

Monday

22

February 2016

123

COMMENTS

Dieta fara carbohidrati

Written by , Posted in blog

Cu ajutorul dietei fara carbohidrati vei pierde 1-2 kilograme pe saptamana.

Carbohidratii au rolul de a asigura energia organismului. Exista, insa, doua tipuri de carbohidrati:

  • carbohidrati buni, care elibereaza energia treptat;
  • carbohidrati rai, care elibereaza energia rapid, iar senzatia de foame reapare destul de repede, dupa masa.

Pentru a reusi sa slabesti cu ajutorul acestei diete este necesar sa elimini din alimentatie carbohidratii rai si sa-i pastrezi numai pe cei buni. Nemaiprimind calorii din alimentele interzise, corpul va fi nevoit sa elimine din tesutul adipos. Carbohidratii buni te vor ajuta sa iti pastrezi starea de spirit buna si optimismul.

Care sunt carbohidratii rai? Paine, paste, orez, cartofi, mazare, fasole uscata, porumb, grasimi, zahar, dulciuri, mancarurile de tip fast-food, alimente procesate, unele fructe ca struguri, stafide, banane, maioneza, ketchup, muraturi, sucuri.

Pe acestia trebuie sa-i elimini complet din alimentatie daca vrei sa ai o silueta cu care sa te mandresti!

Iata cum sa te hranesti atunci cand tii o dieta fara carbohidrati (rai):

Dimineata alege dintre variantele acestea:

  • un ou fiert + rosii + ceai/cafea fara zahar;
  • sana + cereale integrale + ceai/cafea fara zahar;
  • o salata de legume sau fructe + ceai/cafea fara zahar;
  • un pumn de seminte de floarea soarelui.

Gustare: un fruct dintre: mar, para, portocala.

La pranz ai diverse variante:

  • carne slaba de pui la gratar + legume;
  • supe-creme de legume sau ciuperci, fara crutoane;
  • supe de legume sau cu carne slaba de vita/pui, fara taitei si fara paine;
  • peste slab la gratar sau fiert cu legume si/sau ciuperci;
  • tocanite de legume si ciuperci.

Gustare: cateva afine/ coacaze sau 5-6 migdale/caju/ 1 nuca

Cina iti ofera, de asemenea, variante diverse din care sa alegi:

  • salata verde cu rosii si ton;
  • salate de cruditati;
  • ciuperci la gratar cu legume;
  • peste slab/ piept de pui cu legume fierte;
  • spanac sau fasole verde.

Dupa cum vezi exista foarte multe tipuri de combinatii in dieta fara carbohidrati. Poti sa iti creezi singura meniul preferat avand grija sa excluzi carbohidratii rai. Cu aceasta dieta slabesti rapid, dar daca vrei sa revii la modul obisnuit de alimentatie ai grija sa incepi treptat. Altfel, vei castiga din nou kilogramele pierdute.

Varianta ideala pentru a te mentine este ca dieta fara carbohidrati sa devina un mod de viata!

Sursa foto: Pixabay.com

123 Comments

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close