Fete de cartier

pagina fetelor de cartier care stiu ce vor

Monday

22

February 2016

22

COMMENTS

Dieta japoneza

Written by , Posted in blog

Dieta japoneza reprezinta o garantie a siluetei si sanatatii pe termen lung!

Din punct de vedere statistic, rata obezitatii la femei in Japonia este de numai 3%! Numarul cazurilor de depresie este, de asemenea, mic. Durata medie de viata a japonezilor este mai mare decat la alte popoare. Cum este posibil?

La prima vedere lucrurile sunt relativ simple: japonezii consuma numai alimente simple, proaspete si in cantitati reduse. Altfel spus, pun pret pe calitate, nu pe cantitate!

Ce inseamna asta? Ca japonezii nu consuma alimente preparate industrial sau in cuptorul cu microunde, faina rafinata sau grasimi. Ei mananca numai preparate proaspete si sanatoase. Nu sunt iubitori de carne sau produse lactate. Inclina mai mult catre orez, legume si peste. Fructele proaspete sunt si ele importante si introduse in alimentatie in portii reduse.

Un alt aspect important in Japonia este felul in care arata mancarea, cum este asezata pe farfurie. Se considera ca masa este un ritual ce face parte din frumusetea vietii. Micul dejun este considerat cea mai importanta masa a zilei. De asemenea, ritualul ceaiului, caruia japonezii ii atribuie diverse semnificatii, este prezent zilnic in viata lor.

In afara de partile strict culinare, stilul de viata al japonezilor este diferit de cel al popoarelor occidentale: iubesc meditatia, relaxarea, miscarea in aer liber, sunt calmi, apropiati de natura, calculati.

sushi-975075_1920

Daca te-ai hotarat sa urmezi o dieta japoneza, iata ce poti sa mananci:

Incepe ziua cu o masa consistenta compusa din: ou, supa, legume + ceai verde.

La pranz poti alege una dintre urmatoarele variante:

  • peste cu orez;
  • supa din legume + peste proaspat la gratar;
  • orez cu legume;
  • soia cu legume;
  • fructe de mare cu legume proaspete.

La cina poti alege diverse variante dintre:

  • varza;
  • ciuperci cu legume;
  • rosii cu ghimbir si soia;
  • cartofi, muguri de bambus;
  • ridichi si alge marine.

Gustarile dintre mese pot fi alcatuite din portii mici de fructe prospete. De asemenea, nu uita sa bei cat mai des ceaiuri din plante neindulcite.

Aminteste-ti ca in Japonia masa reprezinta un stil de viata echilibrat, completat cu sport si meditatie!

Sursa foto 1/2: Pixabay.com

22 Comments

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close