Fete de cartier

pagina fetelor de cartier care stiu ce vor

Friday

26

February 2016

98

COMMENTS

Dieta mediteraneana

Written by , Posted in blog

dieta mediteraneana

Dieta mediteraneana reprezinta un stil de viata sanatos, combinat cu soare din belsug, alimente precum peste, legume, masline, branza feta, rosii, condimentate cu oregano, busuioc si stropite cu ulei de masline.

Cu ajutorul acestei diete vei slabi intr-un mod sanatos, vei manca pe saturate si te vei putea bucura de gustul delicios al bucatariei mediteraneene. Vei pierde intre 3 si 5 kilograme in doua saptamani.

Preparatele sunt proaspete, delicioase, asa incat vei avea senzatia ca esti in concediu. Daca nu ma crezi, testeaza dieta mediteraneana de mai jos!

Dimineata, alege una dintre variantele:

  • branza feta – 200 grame, rosii cherry cu ulei de masline si oregano;
  • lapte de capra cu cereale integrale;
  • salata de fructe;
  • un pumn de nuci, caju sau alune;
  • 50 grame somon afumat cu o rosie;
  • salata de rosii cu masline;
  • un ou, 5-6 masline si o rosie;
  • o felie de paine integrala, un cub de unt, doua lingurite de miere si un pahar cu lapte;
  • un iaurt cu cereale.

Gustare:

  • fresh de portocale;
  • suc de ananas;
  • un mar;
  • o felie de pepene.

Pranzul iti ofera variante delicioase:

  • supa crema de legume cu crutoane;
  • supa de peste;
  • calamar la gratar cu broccoli;
  • calamar la cuptor cu rosii;
  • salata de caracatita;
  • creveti la gratar cu legume;
  • somon la gratar cu legume;
  • dorada la cuptor cu rosii si ciuperci;
  • lipie cu salata verde, rosii si ton;
  • peste la gratar (la alegere) cu tzatziki;
  • piept de pui la gratar cu salata verde, stropita cu ulei de masline si zeama de lamaie.

Gustare:

  • un strugure;
  • un mar;
  • o para;
  • o piersica;
  • 3-4 curmale;
  • o mana de cereale integrale.

Cina iti ofera si ea variante diferite si consistente:

  • o salata mare mediteraneana compusa din: 2 rosii, 1 castravete, ceapa rosie, oregano, cateva cubulete de branza, 7-8 masline, stropita cu 1 lingurita ulei de masline si suc de lamaie;
  • legume asortate cu tzatziki;
  • vinete evantai in stil mediteranean, cu rosii si dovlecei;
  • homari la cuptor cu rosii si busuioc;
  • salata cu peste la gratar;
  • salata verde cu porumb si ton;
  • salata mediteraneana cu broccoli, rosii cherry si branza feta cubulete, stropita cu ulei de masline si zeama de lamaie;
  • salata de rucola cu rosii cherry, branza feta si masline;
  • salata mediteraneana cu piept de pui la gratar.

Pe parcursul dietei hidrateaza-te cu minim 2l de apa pe zi, la care poti adauga zeama de lamaie dupa gust.

Cred ca intelegi acum de ce dieta mediteraneana este considerata a fi cea mai sanatoasa din lume. Mananci consistent, alimentele sunt sanatoase si delicioase. Am putea spune ca este un adevarat festin culinar, nu o dieta!

Sursa foto: Pixabay.com

 

 

 

98 Comments

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close