Fete de cartier

pagina fetelor de cartier care stiu ce vor

Monday

29

February 2016

298

COMMENTS

Dieta libaneza

Written by , Posted in blog

dieta libaneza

Daca vrei sa imbini un stil de viata sanatos cu gusturi deosebite si sa slabesti eficient incearca dieta libaneza. Pe parcursul ei nu te vei infometa si vei face cunostinta cu o serie de combinatii alimentare noi si uluitoare!

Ce trebuie sa stii despre dieta libaneza? In primul rand ca este alcatuita din multe legume proaspete si cereale, carne de vita, carne de berbecut, supe si fructe, combinate cu celebrele lipii libaneze. Uleiul de masline este folosit la prepararea mancarurilor. Libanezii folosesc din belsug lamai, coriandru, patrunjel, menta, care ajuta la stimularea digestiei si ard caloriile. In plus, dau o savoare deosebita.

Daca te-am convins sa optezi pentru dieta libaneza, iata ce poti manca:

Dimineata:

  • salata libaneza din: quinoa fiarta, menta proaspata tocata, patrunjel proaspat tocat, o rosie, un castravete, ulei de masline, zeama de lamaie, sare de mare.
  • pasta de naut cu lipie;
  • grau inmuiat in apa timp de 30 de minute, amestecat cu salata verde, rosii, menta, patrunjel, ulei de masline si zeama de lamaie.

Gustare:

  • 2-3 curmale

Pranz:

  • carne de vita cu salata de legume;
  • lipie umpluta cu grau inmuiat si legume (dupa reteta de mai sus), plus carne slaba de vita;
  • carne de berbecut cu salata verde, ulei de masline si lamaie;
  • chiftelute de soia cu naut, salata de legume;
  • supa de linte;
  • pui cu scortisoara si sofran, legume;
  • frigarui cu carne de vita sau pui si legume.

Gustare:

  • cereale, migdale sau alune.

Cina:

  • branza proaspata de vaci cu legume;
  • orez cu linte si ceapa prajita;
  • peste la gratar cu legume sau orez fiert;
  • pasta de susan, iaurt;
  • vinete la cuptor cu rosii si ursturoi;
  • linte la cuptor cu rosii, usturoi si patrunjel.

Dieta libaneza nu promite sa te slabeasca spectaculos, insa iti ofera o alternativa sanatoasa la meniul zilnic. Pierderea ponderala poate fi de 2-3 kilograme in 10 zile. Nu uita sa te hidratezi corespunzator!

Sursa foto: Pixabay.com

298 Comments

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close